three hours of sleep

Efter bröllopet igår åkte jag till stationen för att möta Karå. Vi far till olovslund med Bellen och sådär. Hämtade Björnen, Robert, Jesper och Fredrik vid stationen senare. Efter ett tag bestämde sig jag, Karå, Björnen och Robert att åka hem till mig och dricka te och göra negerbollar. Haha. Det var najs.
Robert tog sista bussen hem, men Karå och Björnen stannade kvar. Blev zombie film och sedan spelade wii. Hanna kommer förbi flygande på hennes cykel och umgicks med oss ett tag.
Nu har vi sovit någon timme. Karå har sovit en halv timme ungefär. Björnen vet jag inte. Jag har sovit ungefär 3 timmar. Under mina sovtimmar har Björnen skrivit "Björnen" på min arm som jag inte märkte när jag sov. Jag borde ha märkt det för jag är ganska lätt väckt, men icke sa nicke!

Nu ligger Karå och Björnen i min säng och vi alla var nyss i sängen och åt korvbröd.

Picknick in bed ftw.
Om sisådär 2 timmar ska jag ta bussen till stan med Victoria. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback