Promenad med Philip

Philip frågade om jag skulle med på promenad och självklart sa jag ja! Blev en promenad till bruket för att träffa Camilla, Madde och Tobias. Fanns även massa småbarn där. Camilla satte sig på en bänk som inte fanns där. Hahaha, kommer nog aldrig glömma det. Tobias fyllde år så det blev grattis och sådär. Han fick även låna mina vantar lite eftersom han frös så mycket. Philip och jag bestämde oss för att promenera hem efter ett tag och då skulle vi ta en annan vän än den vi tog dit. Jag var jätterädd, haha.. Det stod en bil på längre fram på vägen så vi fick ta en annan väg för jag var så himla rädd. Fegis som man är. Philip var iaf inte rädd. Matcho som han är.
Träffade på KB och Sara på vägen också. Nu är jag iaf hemma och hoppas att Philip inte slåss på vägen hem. Haha. Galning där.

Ellen ringde nyss och sa att hon kommit hem okej, duktig tjej.

Sovgott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback