mysig dag

Morgonen: Fotograferade Jeanette och Patrik.
Förmiddagen: Lekte i photoshop med Emma.
Eftermiddagen: Hade mediakunskapsprov (fick även tillbaka matte provet innan det. GODKÄND! Trodde jag verkligen inte. Vilken grej! Nöjd nöjd nöjd.
Efter skolan: Åkte till jakobsberg. Gick en promenad med Sara och Sarah. Sötnosar. Sedan blev det fika med Sara och Michaela på tastys. Mysigt. Bra att vi fick prata om.. ja, det är ju hemligt det. Puss.
Vid halv fem: Komma hem och åka och träna.

Sedan blev det middag och sådant där. Nu har jag sett på men in trees och ska väl hoppa i kojs snart. Bra och mysig dag, javisst! Trots att jag hade ont i halsen och ont i huvudet på morgonkvisten. Jag har fan aldrig ont i huvudet, skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback