my loved ones

Känns som att jag inte visar tillräckligt hur mycket jag tycker om Ylva och Karå. Dom är helt olika personer och till sättet. Men gud vad jag älskar dom. Kan berätta allt för dom och tvekar verkligen inte på att berätta det konstigaste som får dom att häpna. Känns så sjukt bra att kunna vara öppen med allt, verkligen. Hoppas att dom vet att jag alltid finns här för dom. När som helst på dygnet. Skulle aldrig tveka på att åka till dom mitt i natten om dom mår dåligt. Skulle släpat ut moppen från garaget och köra! .. och jag hatar att åka moppe. Pinsamt ju, haha. Men allt för mina två små gullesnuttar.. trots att det nog är jag som blir mest behandlad som "lillen" i våra vänskaper så är ni ändå mina gullesnuttar!

Och om ni inte har förstått det så älskar jag er.

Ni får stå ut med dom gamla bilderna på er. Dom är fina, som ni hihi.


Kommentarer
Postat av: Ylva faktist

Du är bäst pluttis

Postat av: Ylva kanske

.. och det skulle vara ett hjärta efter förra kommentaren men den ville inte :(

2008-04-17 @ 12:34:22
URL: http://loudly.blogg.se/
Postat av: karå

det är nice att kunna snacka avföring med dig med

2008-04-19 @ 16:22:18
Postat av: karå

det skulle vara ett hjärta där också men den ville inte heller :(

2008-04-19 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback