jaaaja, orkan't bry mig

Jag är jätteglad, det är bara så att. Saknar, mycket. Och det är så irriterande. Det gör det inte lättare när du beter dig som du gör. Usch.

Iaf. Igår åkte jag och Hanna med bussen till jakobsberg för att invänta Camilla, Madde och Tobbe. Sedan blev det att fara till lövsta för att med tappra försök få upp en eld. Jag och Camilla brukar vara bra på det.. vet inte vad som hände igår. Ska fan alltid gå runt med en tidning i väskan, eller två. Hanna började frysa jättemycket. Jag hade humöret uppe. Gud vad glad jag var. Aldrig rapat så mycket på en kväll tror jag. Hoppas inte Tobbe tycker jag är jättekonstigt nu bara hahaha. Äsch! Blev bussresor hem och ja gud vet vad.

Nu har jag ont i magen. OCH JA! Jag vet att jag har det ofta så nu ska Mamma beställa tid hos en doktor. Det blir nog bra. Trött på att ha ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback