hanna

Det blev en kort dag i skolan som vanligt på fredagar. Den blev tillochmed kortare än vanligt pga. inbrott. Matteläraren, Inkan, såg helt förstörd ut och ledsen. Inte så konstigt kanske. Blev iaf att bege sig hem vid halv tio sedan sitta och vrålsjunga till musik från datorn. Blev även en promenad med Nannavovven. Vid kvart i två begav jag mig mot stationen för att åka in till stan med Hanna. Vi lullade runt ett tag och sedan gick vi och såg på "Mekk my day". Bobby, som jag pratat ett tag med på playahead sjunger i det bandet så klart man kollade! Han var en trevlig prick, även hans vän.. som också sjunger i bandet.

lyssna på mekk my day

Blev även en tripp till tanto lunden med människor. Åkte hem tidigt för att jag frös nå in i helvete mycket. Hanna joinade även med hem. Snälla Hannas pappa skjutsade hem oss från stationen, haha. Snällt!

Fann mina föräldrar sitta pimplandes i köket. Haha. Det var trevligt. Blev mycket prat och skratt i några timmar.

Nu har jag varit ute med hunden med mor så nu ska jag snart duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback