Onsdag - ljud-dagbok, ont i magen, stol, bild

Aaaaaaaah, mitt hår är inte kul idag. Har knappt gjort något idag. Bara på svenskan, då skrev jag en text om Belinda (en tjej i min klass).
Jag har fått hem en inspelare för jag ska spela in en dagbok. Ljud-dagbok med andra ord. Garvar mest :( Haha, inte alls lätt alltså.
Gick inte på mediakunskapen för att läraren är så "grå" som Michaela säger. Sjukt tråkig och ointressant.
Har jätteont i magen också. Hej kallsvettning, mmmhm... kul!

Bar upp stolen på bilden, det röda bakom mig, haha. Den är jätteskön och mysig.
Ellen har haft den ett tag men nu är den tillbaka. Underbara stol!

image23

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

jag ska drömma om dig istället! ^^,

Postat av: michaela

haha ljuddagboken, den måste jag få höra sen :D

2007-09-12 @ 17:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback