Måndag - trött, sara och lottie, klänning, bild

Åååååååååååh, trött tröttare Jessica.
08.30 - 16.00 = inte min grej. Haha. Hade dock rast 09.00 - 13.10 pga. att Urban inte visste vad jag skulle göra på ljudet, lunch och inställd svenska. Lång rast, men den gick rätt fort ändå.
Sara och Lottie hälsade på i skolan idag, trevligt trevligt!

Ikväll har jag varit seg och mer seg.

Hade idag på mig min nya klänning. Den är jätteskön. Vet inte om man ser på bilden så bra, men jag laddar upp den ändå!
Det är ju så att den sitter under bysten så man måste nästan ha en tröja under klänningen om man inte vill gå och visa bhn eller gå helt topless. Så för mig blev det ett vitt linne!

image20

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

tutte ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback