Onsdag - Naprapat, sova

Idag var jag, mamma och syster hos naprapaten. Det var jätteläskigt tycker jag. Han tröck jättehårt på min rygg för jag har knutor där, eller vad man ska säga, som jag framkallat genom stress och annat. Känns ju relativt konstigt.
När jag kom hem var jag jättetrött och hade ont i huvudet. Tydligen kan det bli så när man har varit hos en naprapat.
När jag låg där på bristen så skrek jag och spände benen för det gjorde så sjukt ont.

Ska dit imorgon igen. Lär ju få blåmärken.. eftersom att jag och min syster Annica får blåmärken jättelätt. Fast Annica var inte med idag, utan min andra syster Tove. Dock så skulle nog Annica behöva gå till naprapaten också.

Känns lite som man blir misshandlad av goda skäl.

image75
- det är inte så skönt som det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback