Måndag - skola, fota, trött, stan

Hallåååå i stugan! .. eller något.
Idag åkte jag till skolan med Tove, syster alltså. Hade första fotografi lektionen idag. Den var nice. Jag är med Andreas, Mostafa och Emma. Men varken Mostafa eller Emma var där. Så jag fick vara med Andreas, helt enkelt.
Efter foto och svenskan så begav jag mig till stan och träffade dalmasen Niklas. Han var en retard som vanligt med hans jättestora hår! Riktigt fräsigt hår alltså. Vi hängde med Tove och Jossan när dom åt på donken och annat.
När Niklas skulle ta tåget hem mot Falun så träffade vi på Alex, Niklas vän från Falun. Hej hej!
När jag skulle ta tåget hem så var det 30 minuter försenat, jääääävla växelfel.

Nu är jag trött. Ble.
Äcklig hårdag.

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback