Måndag - påminnelse, malin 18

Idag påminde Michaela mig om min blogg. Hoppsan.
Inte haft något vettigt att säga antar jag. Varit en rätt seg vecka.
Var dock på kafe44 i fredags med underbara Karå.
Vi såg dubmood och så. Riktigt nice. Fick dock gå hem från lantmäteri i endast leggings och en adias tröja.
Inte nice säger jag bara. Pratade med Ylva samtidigt då. Du är så bra Ylva.

Idag fyller Malin 18 år :) Grattis grattis! Bara för att nämna en sak som hon fick som hon kommer komma ihåg längst så blir det en tatuering. Körsbär över ljumsken ungefär. Riktigt bra blev den. Trots att hon skrek som fan tydligen haha. Lite skakig är tatueringen just nu tack vare det, men sådant kan man ju fixa till?

Var sjukt trött i skolan idag. Bläääää.

image61image62image63

Dubmood Sara Michaela


image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback