Lördag - soligt, trött

Idag är det lördag. Solen lyser på fullt utanför! Jag är trött som vanligt men gick upp klockan elva för att duscha.
Igår vad jag med min syster Tove i stan för hon skulle kolla på skor. Jag köpte såklart bronsfärgade leggings. Så fräna. Tove glömde först hennes vantar på monki. Det kom vi på när vi hade åkt till centralen igen. Så vi struntade i dom. När vi hade köpt leggingsen och Tove köpte leggings, strumpor (höga) och två hårsprayer, så gick vi till H&M för att testa en as snygg killtröja. Då glömmer Tove hennes påse där. Så när vi ska åka hem säger hon "Vart är min påse?". Så vi springer till H&M och då har en vänlig själ lämnat in påsen till provhyttsdamen, tack!
Glömsk syster alltså. Klant!

Kommentarer
Postat av: tove

men nu glömde du ju det positiva som hände mig, hittade ju en 50 lapp och fick en gratis korv :)

Postat av: INTE karårårårårå!

HÖGA strumpor och allt? :o

2007-10-22 @ 12:38:23
Postat av: Cicci

Heey, läste att du hittat bronsfärgade leggings och jag har letat ihjäl mig efter ett par sådana.. du skulle inte vilja dela med dig utav var du köpt dem?^^

Kraamis*

2010-10-18 @ 20:26:24
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback