Lördag - vid tio i elva

Mjaha. Här sitter jag och är jättetrött. Haha. Har städat mitt rum lite idag. Känns bra. Mmm. Calle är dum i huvudet för alla som ville veta.
Jag ser ett brev från Linnéa på min vägg. Det är gulligt. Det står att hon är blir neger i solen medans jag är blek i regniga sverige. Snäll tjej<3
Imorgon ska jag kanske till stan med Victoria, eller.. vi pratade om det. Jag saknar henne. Min skrattglädje ju. Sen på kvällen blir det parlamentet och andra avenyn as hell!

Det är kallt i mitt rum. Tror det är för jag har fönstret öppet. Moget.  Uppfriskande iaf!

På onsdag ska jag färga håret. Eller.. okay, inte färga men slinga det ljusare. Det ska fan bli spännande. Länge sedan jag var så ljushårig som jag är nu tillochmed.

Kanske ska fakesova lite? Mjaaa.

Bästa salvan om man har trasiga läppar eller något sådant.
Starkt as hell och finns knappt i Sverige. Nice.

image94image95image96

Kommentarer
Postat av: syl

den svider :(

Postat av: HannaPanna

HAHA ååh bästa stick och läppförstoraren

2007-11-28 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback