Fredag - prov och grejer!

Hade samhällsprov idag, eller.. förhör? Det gick bra, kändes det som iaf! Matteprovet blir nästa fredag istället för idag, skönt. Då hinner jag plugga mer på det.
Systers företagsgrupp fick deras produkt hem idag. Den var riktigt nice må jag säga! Jag köpte iaf en. Vad dom tillverkade? Jo, dom gjorde nya busskort så man kan ha busskort, bankomatkort, flera kort och pengar och allt man behöver som man tränger ner i det lilla busskortet. Nice! Well done.

Trött är man idag, ja.
Hoppas på godmiddag, eller? Kanske inte hinner äta middag? Skulle ju med bästa Karå på en spelning?
Äsch! Vi får helt enkelt se. Imorgon blir det Sara, hoppas jag. Bra. Bra. HEhe.

Bjuder på en bild, såååå klart!

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback