TV serier

Måste säga att jag är helt hooked på andra avenyn. Rätt stört för serien är ju inte så himla bra? Fast den är ju jävligtbra för att vara svensk. Gillar att allt är lite små löjligt och lite förstärkt. Riktigt skönt att se på.
Nu pågår ju en look-a-like tävling till andra avenyn karaktärerna. Spännande!

Las vegas
är en annan favorit. Danny borde vara med Mary inte Delinda. Fy.
Nessa borde komma tillbaka och Delinda borde bli tillsammans med någon kändis eller något.
Invecklat.

Våra bästa år
vet jag faktiskt inte hur länge den serien har pågått, men väääldigt länge. Tror serien började rulla vid 70-talet faktiskt och vi är inne på 08 snart? Haha, helt sjukt! Började se på serien när jag kom hem från skolan i lågstadiet. Då satt jag och mamma i soffan och kollade. Starka minnen.

Kanske borde sova nu? Mja, kanske det! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Våra bästa år har pågått sedan 1965! :)

2007-12-25 @ 02:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback