Söndag - men prat om lördag.. och söndag ju!

Igår var det lördag. Jag och Sara drog till Jakobsberg och hämtade Petter och drog sedan till Hanna. Där blev det drag, kanske lite för mycket drag för Sara ;d Hahaha. Men det var sjukt kul och riktigt nice! Gärna igen va!

Sara däckade där nere och jag bestämde mig för att hon skulle hem till mig och sova ut så jag lyfte upp henne och bar ner henne för trappan utanför Hannas hur sen fick hon ha sin arm runt mig så hon gick ordenligt. Hon frös så mycket så att hon fick ta min adidas tröja och halsduk och vantar. Så jag gick runt i t-shirt, leggings och en väska ungefär. Haha. Fast jag frös inte, skumt!

Håll i hatten för här kommer bilder från igår!

image114image116

Idag var jag och Mamma och hälsade på Gammelmormor. Hon mår inge bra. Höll på att börja gråta när hon kramade mig, hon kramade mig sådär hårt och det kändes i mig att hon inte hade några krafter. Blir tårögd bara jag tänker på det. Hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback