Sjuk

Förlåt. Har inte uppdaterat på några dagar, men! det är för att jag legat sjuk och nu äntligen har jag blivit av med den värsta febern nu återstår bara: huvudvärk, halsont, svårt att svälja, ont i nacken.
Varit hemma sen i tisdag. Mår verkligen inte bra. Hoppas jag inte missar för mycket i skolan bara. Men det får jag väl ta igen under jullovet isf. Har verkligen inte lust att gå i skolan såhär. Fyfan, känns inte okej.

Tack mamma och pappa för ni kommit och fyllt på mina panodl zapp och mitt vatten stup i kvarten och syster som kom och hjälpte mig få upp panodil zappen igår natt som hade ramlat ner under sängen. Kunde inte sova utan dom.

Imorgon blir en vilo dag. Healing process.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Ha en fortsatt bra lucia:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback