Mysig dag

Var i centrum idag med Linnéa. Jag köpte en tröja och ett par trosor. Både två plaggen på carlings. Självklart fikade vi på tastys och killen som gjorde Linnéas och min macka gjorde fel på Linnéas för hon skulle inte ha lök, men fick självklart lök. Så kollade han på mig och sa "Inte lök va?" då sa jag "Nä.. ingen lök nej" då log han och skrattade lite och sa "Så duktig jag är!". Nja, det kanske du inte var, men ni gör något fruktansvärt goda mackor.

Nyss kom jag hem från en middag hos farmor och farfar. Hela familjen var där, inklusive Annica, min äldsta syster och hennes son Casper. Han är så himla söt. Har bilder på honom från julafton och även längre bak i bloggen.

Snart ska jag iväg igen, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback