Julhandla med pappa och fika hos farmor och farfar

Nu har jag duschat efter att varit ute med pappa och julhandlat! Jag köpte julklappar till min syster och en till till min karåbarå. Jag tror alla kommer bli glada. Speciellt mamma över den presenten pappa köpte till henne,  oj oj säger jag bara.
Pappa och jag fastnade inne på carlings när vi stod och pratade med Erik, han som är föreståndaren över affären. Jag har ju praoat där så varje gång man kommer in så blir dom jätteglada och ska alltid prata med en. Så vi stod där ett tag och pratade med både Erik och Emma. Dom var dom bästa när jag praoade på carlings och självklart Karin.

Efter jag och pappa åkt runt med bilen och kört "gul bil" och sjungit till jullåtar på radion så åkte vi hem till farmor och farfar och fikade. Det var trevligt som vanligt. Farmor blir så glad när hon ser att jag har ungefär min originalfärg. Härlig känsla. Farfar älskar att hålla på med mitt hår. Vet inte riktigt varför. Men det är väl skönt eftersom jag använder rätt mycket balsam så det blir lent och härligt.

Nu ska jag väl gå ner och  ta något att äta.

Fira jul med Karå står på planerna för ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback