HEhE

Årets bästa grupp: justice
Årets bästa kvinnliga soloartist: uffie
Årets bästa manliga soloartist: damien rice
Årets bästa låt: maria mena - just hold me
Årets bästa dryck: coca cola
Årets bästa godis: chilisaken på ica, ... svartröd sak
Årets bästa TV-program: las vegas
Årets bästa kompis: kompisar? sånt har jag inte.. haha, jo men.. hhihih, ylva karå är rätt bra
Årets bästa sommarminne: aaarrrrrrrvika
Årets äckel: gubben på bussen, jävla fitta alltså
Årets bästa film: 300, phantom of the opera!!
Årets snyggaste skor: åh mina vita från din sko, looove them
Årets bästa julklapp: nintendo wii va
Årets skummaste skratt: måste nog vara mitt egna
Årets skummaste person: ylva.......
Årets snyggaste kille: gerard butler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Årets snyggaste tjej: vem fan är snygg?
Årets bästa konsert: hela arvika
Årets fjortis: ylva
Årets sexigaste: gerard butler
Årets kram: när ylva kom hem från grekland :E
Årets lärare: AINO :G
Årets min: :G typ
Årets galnaste: karå
Årets tidning: vene.. kanske.. tvguiden
Årets fest: hela mitt liv är en stor fet jävla fest!
Årets tal: brors vid julafton!
Årets bus: ägg på bussen förfan!
Årets kortaste: piia... hahahahhaah och ylva såklart
Årets klantigaste: victoria???
Årets snyggaste mössa: den benvita från kappahl
Årets snyggaste klänning: grå från H&M
Årets snyggaste pyjamas: pyjamans? what?
Årets fulaste klädmärke: eh.. 96 (g-star eller vafan det heter)
Årets bästa inköp: allt!
Årets godaste mat: tastys macka!
Årets snyggaste jacka: min?
Årets finaste mönster: blommor
Årets bästa affär: monki
Årets tabbe: ojoj.. det ska vi inte gå in på
Årets resa: bussen till ylva
Årets största händelse: arvika? :E
Årets sämsta händelse: jag skaffade facebook
Årets sämsta låt: suhheuse
Årets sämsta människa: ylva, puss

Kommentarer
Postat av: Piia

haha vaffaaaaan =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback