Ellen

Åkte iväg till stan idag med Ellen. Jag köpte rökelser och sånt roligt. Annica, min storesyster ska få rökelser och rökelsekoner av mig. Tror hon blir glad av det. Det hoppas jag iaf.
Hittade även min sommarväska på affären, ska så köpa den! Snart kanske, kanske i veckan? Ett måste i sommar!
Hade jättekul och trevligt idag. En mycket lyckad dag! Jag och Ellen ska bosätta oss på hemköp under Åhléns, hahaha!
Finns ju en hel vägg med gluten saker till Ellen som är glutenallergiker, stackaren!

En liten bild på Ellen plutten! :)

image118

Kanske skulle till Sara idag, men vem vet? Hoppas det iaf, saknar henne.

Kommentarer
Postat av: ellen

Skönt att äntligen få träffas igen, längtar till nyår *blink* puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback